Visuella anteckningar över Christina Stiellis presentation #webbdagarna #sketchnotes  @stielli 

Imorgon ska jag göra visuella anteckningar på svenska här i Stockholm. Vanligen jobbar jag naturligtvis på finska (vilket är mitt modersmål) och på engelska, men nu ska jag alltså göra sketchnotes på svenska. Jag har ju bakgrund som svensklärare så det går jättebra att jobba på svenska också men ändå känns det lite spännande. Därför ville jag öva lite. Jag hittade Christina Stiellis gamla presentation om hur man bygger personliga varumärken på Twitter. Och så lyssnade jag på presentationen och gjorde sketchnotes. Hon hade bra tips som gäller ännu idag år 2015. 

  
Tomorrow I will be doing sketchnotes in Swedish. I normally work in Finnish (my native tongue) or in English but this time it’s going to be all Swedish. I do have a language teacher background so it should be fine but it still feels a little bit exciting. So I wanted to practise a little. I found an old presentation by Christina Stielli. So I listened to it and did sketchnotes. She had some good tips for how to brand yourself on Twitter. 


Leave a Reply

